Jak z empatią i skutecznie pomóc uczniom z trudnościami w wychowaniu? Wielu nauczycieli szkolnych czuje się jak roboty przygotowujące się do testów. A coraz większa grupa rozczarowanych, wykluczonych, zagrożonych dzieci świadczy o tym, że coś jest bardzo nie w porządku... Ważniejsze niż kiedykolwiek jest budowanie pomocnych relacji, dbałość o otwartą komunikację oraz wczesne rozwiązywanie problemów, które przyczyniają się do występowania trudnych zachowań, tak częstych we współczesnej szkole. Dr Ross W. Greene twierdzi, że chociaż program nauczania jest niezwykle ważny, najważniejsze jest to, by wrócić do pełnienia tej kluczowej roli, którą pedagodzy zawsze odgrywali w życiu dzieci: pomocnika wspierającego w rozwiązywaniu problemów. "Zagubieni w szkole" przedstawiają skuteczny model rozwiązywania problemów szkolnych, a także: - narzędzia do identyfikacji problemów i eliminowania ich przyczyn, - wyraźne wskazówki, jak radykalnie poprawić komunikację z dziećmi i zmniejszyć ilość trudnych zdarzeń, wraz z wieloma konkretnymi przykładami, - prkatyczne porady dotyczące udanego planowania i współpracy między nauczycielami, rodzicami i dziećmi.
UWAGI:
Bibliografia. Oznaczenia odpowiedzialności: Ross W. Greene ; [przekład Jowita Maksymowicz-Hamann].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni